Dit was het Rinus van de Ree mix toernooi

Zondag 18 Mei 2014 hielden we het Rinus van de Ree mix toernooi!

Afgelopen zondag is het Rinus van de Ree toernooi geweest. Na een opening, door de aftrap van Rinus van de  Ree en Hans van Bodegom, kon het spektakel beginnen. Op deze zeer warme dag is er door de medewerking van diverse vrijwilligers iedereen voorzien van een drankje en hapje. Het werd dan ook een gezellige dag, waarbij er ook nog een behoorlijk balletje werd geschopt.

De derde prijs ging na strafschoppen tegen de Hooligans 1 naar De Hooligans 2. De finale ging uiteindelijk tussen De Tweede Helft en FC Winst. Deze laatste gingen er met de beker vandoor.

Wij van de organisatie willen iedereen die deze dag mogelijk maakten bedanken. Dit geld voor de scheidsrechters, bediening, wedstrijd secretariaat en alle helpende handen. Als het aan de organisatie ligt, komt er volgend jaar weer een toernooi!!

Gr Hans v Bodegom en Rick Gotink

*Alleen voor leden van Hekelingen!

*Inschrijven individueel of per team!
*Teams moeten bestaan uit minimaal 7 personen waaronder 1 vrouw of een G-team lid.

13 14 RvdRee2